Svar på era frågor av Sandra! :)

 ''1. hur bildades dom? 2. vem tycker Stina är sötast? 3.varför valde ni just att skriva om 1D? ''
 
Amanda frågade! 
 
Svar: 1.Dom bildades genom x-factor, alla gick på en audition på x-factor och alla gick vidare, dom fick sjunga tillsammans, sedan började vissa kalla dom för ''one direction'' och dom kom längre och längre och se nu hur långt dom har kommit! tack vare Simon och alla andra i x.factor! :)
2.Jag vet faktiskt inte, ni får nog fråga hon! :)
3.Jo som jag sa, vi gillar dom sjukt mycket och vi har alltid velat träffa dom och ts foto med dom osv, men just nu har det inte hänt än! men vi försöker så mkt vi kan för att få träffa dom!, vi valde just då att skriva om dom för jag visste ju inte att Stina gillade dom & hon visste inte att jag gjorde det heller så vi började prata ihop oss och då blev det en blogg om dom! :)
 
Hoppas att du fick dina svar Amanda! :)
 
 
/Sandra directioner styles ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0