Bilder! :)

 vet ni vad det står? :)  All around The World People Want To Be Loved :)
 Zayn- '' I do not like girls with a lot of makeup ''   * svenska: jag gillar inte tjejer med mycket smink *
Harry- '' he lied! '' * Svenska: han ljög *  :P
 Harry YESTERDAY! ;)
 Haha lol, Zayn :D
 Haha Harry! :D
en liten saga till denna bild .. kommer här! :D
Louis: Thats it.. it's over Harry!
Liam: Zayn..don't look back!..
Zayn: omfg! come on Harry, harder! nice!..
Harry: Yeah! ;)
Niall: i just standing here alone and thinking of food! :D
_____________________________________________________________________
Haha fin saga.. :D
 haha lol Niall! :D
 Yeah ofc Harry! ;)
 Mina förreldrar borde vara stolt över mig! :D
 :D
 Haha :D
 Lol Liam :D
 Stackars Harry! :/  är det alltid han som ramlar?... :)
 haha :D
 naaaw! <3 söt :D
 När Harry inte får som han vill, söööt! :) <33
 Sure babe! ;)
 Japp.. mina grabbar det här! :D
/Sandra Styles Malik Horan Payne Tomlinson DIRECTIONER!!! :) <33
P.s vissa bilder kan jag ha lagt upp förut vet.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0