Föreställ dig att...

 Harry ger dig en liten låda, när du öppnar den ligger det en liten nyckel i. Han säger: Det här är nyckeln till mitt hjärta. Snälla behåll den för evigt.
 
 

Harry ropar upp dig på scenen och säger till alla:

Tjejen här är min Louis Tomlinson, det betyder att hon är min för alltid.

 

Det regnar ute och du blir blöt. Zayn ger dig sin tjocktröja och säger:

Regn rör inte min tjej, hon är min! Och kysser dig.

 

När du träffar Niall så tar han din hand och säger:

Du är den Directioner jag har väntat på att gifta mig med.

 

 Du vaknar upp med ditt huvud på Zayns bröst och lyssnar på hans hjärtslag och han leker med ditt hår.

 

 

 Louis: Jag heter Louis. Du: Jag vet.

Louis: Jag är 20 år. Du: Jag vet.

Louis: Jag är en kille. Du: Jag vet.

Louis: Jag älskar dig. Du: Jag ve- va?! 

 

 

 Du och Liam håller hand när ni går utomhus. Plötsligt stannar han, drar dig intill sig och ger dig en jättestor kram.

 

 

Du Tweetar: Jag vill ha en kram.

Efter några minuter knackar någon på dörren. Du ser Harry med öppna armar säga: Some Styles hug?

 

 

Du: Harry, paparazzina följer efter oss!

Harry: Då ska vi ge dem nånting att berätta.

*tar ditt ansikte och kysser dig*

 

 

Du och Harry har kommit närmare och närmare varandra. Den 14:e februari i Paris så går han ner på ett knä och frågar: Vill du gifta dig med mig?

 

 

 

 Zayn kommer till dig varje morgon när du har på dig myskläder, inget smink och ofixat hår och säger att du är vacker.

 

 

Du vaknar av att någon petar på ditt ansikte. Niall kollar på dig och säger: Förlåt, ville bara se dina fina ögon...

 

 

 

Liam: Komigen Niall, gå upp nu!

Niall: Ska jag träffa y/n idag?

Liam: Nej.

Niall: Då stiger jag inte upp.                ''  y/n = Your Name ''

 

 

 Zayn: Jag vill inte dejta dig mer.

Du: Va? Varför?!

Zayn: Jag vill att du ska bli min fru istället.

 

 

Liam: 3 + 12 + 1.

Du: 16?

Liam: Fel. 3 ord, 12 bokstäver, 1 känsla. Jag älskar dig.

 

 

Harry: Förlåt y/n..

Du: För att?

Harry: Jag vet att du gillar att vara singel men jag tänker ta det ifrån dig.

 

 

Du somnar i Louis armar & hör Harry och Louis prata.

Louis: Schh, du väcker henne.

Harry: Du gillar henne verkligen, eller hur?

Louis: Hon är min värld.

 

 

 Niall: Jag gillar ditt namn.

Du: Varför?

Niall: Det passar perfekt med mitt efternamn.

 

 

 

 Du sjunger: Oh nana, what's my name?

Liam: Oh nana, Mrs.Payne

 

Du och Niall är ute när det börjar regna. Du börjar springa men han stoppar dig, drar dig intill sig och kysser dig.

 

 


 *Liam ringer dig kl.2 på natten*

Du: Hallå?

Liam: Babe!

Du: Liam?

Liam: Yeah.

Du: Har det hänt nåt?

Liam: Nej, jag ville bara höra din röst.

 

 

 

Niall är din bästa vän.

Du: Jag ska på dejt.

Niall: Nej, du kan inte gå!

Du: Varför?

Niall: För att vi dejtar.

Du: Sedan när?

Niall: Sedan nu.

 

 

Du får ett sms från ditt ex. Harry tar din móbil och raderar sms:et.

Harry: Den idióten borde hålla sig borta från vad som är mitt!

 

 

 

Louis ser dig leka med baby Lux.

Louis: Du kommer att bli en bra mamma till våra barn efter att vi har gift oss.

 

 

Niall: Vart är dina läppar?

Du: På mitt ansikte?

Niall: Där ska de ju inte vara, de ska vara på mina. *kysser dig*

 

 

Du vaknar från en mardröm.

Liam: Varför gråter du?

Du: Jag trodde att jag hade förlorat dig..

Liam: Nej, det kommer aldrig hända.

 

 

 Zayn: Det finns en sak jag vill göra innan jag somnar idag.

Du: Vad? *Han böjer sig mot dig och kysser dig mjukt*

 

 

Du vaknar på morgonen och du ser att sängen är full med rosor och på en lapp står det:

Ett år nu min älskling, kram Louis.

 

 

 

Du är på flygplatsen och väntar på Zayn. Han kommer och kramar dig bakifrån och säger:

Jag har saknat dig älskling.

 

Det är kväll och du är arg på Niall. Ni har inte pratat på 3 dagar och han har hållit på att sms:a dig. Plötsligt ringer han.

Niall: Förlåt för det jag sa!

Sen hör du att det knackar på balkongdörren. När du öppnar den står Niall där och gråter.

Niall: Jag är verkligen ledsen.

 

 

Harry: Älskling vi har ett problem.

Du: Vad?

Harry: Ditt efternamn.

Du: Vad är det för fel med det?

Harry: Vi byter det till Styles.

 

 

 

Hoppas att du föreställde det bra! :)

/Sandra STYLES MALIK HORAN PAYNE TOMLINSON directioner!!!! :) <333

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0