Lite om mig! :)

Jag heter Sandra och jag är 11 år snart 12.
Jag är en directioner :)
Min bästa vän heter Stina och det är hon som jag har den här bloggen med! :)
Vi har alltid velat träffa one direction och liksom gå på en av deras konserter men som sagt så bor vi ju liksom i falun och skåne och det är inte så lätt för oss att övertala våra förreldrar att åka till London... Men om dom kommer till stockholm då jävlar ska vi åka dit! Haha vi ska göra alt för att kunna se dom! :)
Vi kommer att uppdatera varje dag..
Emmh.. Jag hade en blogg om 1D som hetter onedirectionlovebirds men jag tog bort den för nu ska jag ju ha denna.
:D
Jag ska göra allt för att få träffa dom! :)
PEACE OUT! :D <3
THIS IS ME! :)
Jag har egentligen inte brunt hår, jag färgade det för länge sen men jag färgade tillbaka till min vanliga hårfärg.. alltså blondt! :)
Jag bor med min mamma pappa och bror :)
Jag har en hamster som heter dixie och en hund som heter Zita..
Det var nog allt jag kom på! hejdå! :) :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0